بازاریابی

عوامل کلیدی و تاثیرگذار بر موفقیت اپل
عوامل کلیدی موفقیت اپل در تبدیل شدن به یک شرکت میلیارد دلاری
 جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰    مدیر سایت
در این مقاله، قصد داریم با بررسی دیدگاه‌های آقای سایمون سینک، نویسنده‌ی خوش فکر کتاب «با چرا شروع کنید» به تشریح رازهای کلیدی و منحصربه فردی بپردازیم که از عوامل موفقیت و تبدیل شدن اپل به یک شرکت میلیارد دلاری هستند. اگر شما هم به دنبال شناسایی کلیدی‌ترین عوامل موفقیت شرکت اپل هستید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.
روش‌های تایپ نیم فاصله در ورد، اکسل و کیبورد موبایل
روش‌های تایپ نیم فاصله در ورد Word و اکسل Excel
 جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰    مدیر سایت
یکی از مشکلات نویسندگان تازه‌کار، در هنگام تایپ مطالب جدید، عدم رعایت نیم‌فاصله‌ها در متن است. در این مقاله خواهید آموخت چگونه با یک ترفند ساده، سریع و آسان تمام نیم‌فاصله‌های یک متن را رعایت کنید.
کراودفاندینگ (CROWDFUNDING) یا تامین مالی جمعی چیست؟
کراودفاندینگ (CROWDFUNDING) یا تامین مالی جمعی چیست
 دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹    حامی غفاری
اگر برای شروع کار یا ارتقای کسب و کارتان نیاز به جذب سرمایه دارید، روش‌های مختلفی وجود دارد. یکی از راهکارهای موجود کراودفاندینگ یا تامین مالی جمعی است. البته این روش فقط برای جذب سرمایه استفاده نمی‌شود و در موقعیت‌های دیگر نیز می‌توانید از آن کمک بگیرید. در این مطلب بیشتر درباره این موضوع، استراتژی و نحوه اجرای آن خواهیم گفت.
اُمنی چنل مارکتینگ (OMNICHANNEL MARKETING) چیست؟ | جت
اُمنی چنل مارکتینگ چیست
 سه شنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹    حامی غفاری
روش‌های مختلفی برای بازاریابی وجود دارد. یکی از این روش‌ها اُمنی چنل مارکتینگ است. در این مطلب بیشتر به این مفهوم می‌پردازیم و از اهمیت، مزایا و تفاوت‌های آن با روش‌های دیگر خواهیم گفت.
بازاریابی برونگرا یا outbound marketing چیست؟ | جت
جایگاه امروزی بازاریابی برونگرا در کسب درآمد
 چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹    مدیر سایت
بازاریابی برونگرا یکی از انواع بازاریابی است که حدود دو دهه از عمر آن می‌گذرد؛ البته مفهوم آن از سال‌ها پیش مورد استفاده شرکت‌ها و سازمان‌ها بوده است. در ادامه به معرفی این روش می پردازیم.
بازاریابی افیلیت یا AFFILIATE MARKETING چیست؟ | جت
چگونگی کسب درآمد از طریق افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش
 شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹    حامی غفاری
افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روش‌های کسب درآمد و بازاریابی در دنیاست که اگر بتوانید به درستی از آن بهره ببرید، می‌توانید درآمد بسیار خوبی را رقم بزنید. در این مطلب بیشتر درباره بازاریابی افیلیت و مزایای آن صحبت می‌کنیم.
اتوماسیون بازاریابی چیست و چرا به آن نیاز دارید؟ | جت
اتوماسیون بازاریابی چیست
 سه شنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۹    نسا زنگی
اتوماسیون بازاریابی به زبان ساده استفاده از پلتفرم‌های ارسال پیام‌های خودکار است. قبل از هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص راه‌اندازی اتوماسیون بازاریابی مطمئن شوید که وقت کافی و منابع موردنیاز برای استفاده از نرم‌افزارهای این اتوماسیون را دارید.
سفر مشتری (CUSTOMER JOURNEY) چیست؟ کاربرد آن در کسب و کار
طراحی نقشه سفر مشتری برای کسب و کارها
 شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸    حامی غفاری
از لحظه آشنایی مخاطب با برند تا خرید و حتی بعد از آن، مسیری را طی می‌کند که به آن نقشه سفر مشتری گفته می‌شود. این مسیر ایستگاه‌های مختلفی دارد که در هرکدام از آنها باید به درستی مشتری را همراهی کنیم. در این مقاله بیشتر درباره سفر مشتری، اهمیت و مراحل تدوین آن صحبت خواهیم کرد.
بازاریابی درونگرا چیست و چه نقشی در دیجیتال مارکتینگ دارد؟
بازاریابی درونگرا چیست
 شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸    حامی غفاری
بازاریابی درونگرا یا ربایشی که به اینباند مارکتینگ (Inbound Marketing) نیز شناخته می‌شود در واقع مجموعه‌ای از فرایندها و ابزارهاست که کنار همدیگر کار می‌کنند تا بتوانید بهتر با مخاطبان ارتباط برقرار کنید، اعتماد آنها را افزایش دهید و در نهایت چیزی که او می‌خواهد برایش فراهم کنید. بخش اعظمی از بازاریابی درونگرا را بازاریابی محتوایی تشکیل می‌دهد.
کامنت مارکتینگ چیست و تکنیک های موفق comment Marketing
کامنت مارکتینگ چیست
 چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸    الهه معتمدی
هر شخصی می‌تواند در یک بلاگ پست کامنت بگذارد، اما این بدین معنی نیست که کامنت مارکتینگ به همین سادگی است. اغلب کاربران کامنت مارکتینگ را یک روش و ابزار لینک‌سازی می‌دانند و عموما به آن به چشم یک ابزار و تاکتیک بازاریابی نگاه نمی‌کنند. در صورتی که کاملا در اشتباه هستند. با اینکه اکثر وبسایت‌ها بخش نظرات خود را باز گذاشته‌اند، اما در این روش نتوانسته‌اند موفق عمل کنند. در این مطلب قصد داریم بیشتر در مورد این روش بازارایابی صحبت کنیم. پس در ادامه با ما باشید. 
12 نکته ضروری برای انتخاب هاست مناسب | جت
راهنمای انتخاب هاست مناسب
 سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸    الهه معتمدی
اغلب کاربران در زمان خرید فضای میزبانی با ابهامات زیادی روبرو می‌شوند. اینکه از کجا باید هاست بخرند، چقدر باید فضا تهیه کنند و از همه مهم‌تر چه شرکتی را انتخاب کنند؟ در این مطلب قصد داریم که به اکثر این سوالات و ابهامات پاسخ دهیم. پس اگر شما هم در این مورد سوالاتی دارید در ادامه همراه ما باشید تا به پاسخ مناسب برسید. 
آموزش ایندکس سایت در گوگل  - 5 روش ایندکس سریع سایت | جت
آموزش ایندکس سایت در گوگل
 یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸    نسا زنگی
ایندکس سایت در گوگل یعنی خزنده‌ها یا ربات‌های گوگل سایت را ببینند، محتوای آن را آنالیز کرده و آن را در فهرست نتایج گوگل قرار دهند. به عبارت دیگر، چنانچه سایت شما ایندکس نشود در گوگل دیده نمی‌شوید و نمی‌توانید از گوگل –که منبع اصلی جذب ترافیک طبیعی برای سایت‌هاست- ترافیک بگیرید.
ریدایرکت چیست؟ انواع ریدایرکت های 301 ,302 ,307 | جت
ریدایرکت چیست
 سه شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۸    نسا زنگی
ریدایرکت چیست؟ از آنجا که لینک‌ها نقش مهمی در سئو بازی می‌کنند؛ شناخت انواع ریدایرکت، زمان استفاده از هرکدام و آگاهی از تفاوت‌های آن‌ها اهمیت زیادی برای مدیران وب‌سایت‌ها و متخصصین سئو دارد.
SSL چیست و چرا استفاده از آن مهم است؟ | جت
SSL چیست و چرا استفاده از آن مهم است
 شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۸    مدیر سایت
می‌دانیم که حفظ امنیت سایت‌ها اهمیت بسیار زیادی برای کاربران دارد. اگر در هنگام ورود به سایت‌های مختلف به آدرس آن‌ها دقت کرده باشید، احتمالا متوجه شده‌اید که بعضی از آن‌ها با http:// و بعضی دیگر با https:// شروع می‌شوند. در این مطلب قصد داریم شما را با تفاوت این دو آشنا کنیم و بررسی کنیم که چرا باید از ssl  استفاده کرد؟
آموزش تغییر آدرس سایت بدون از دست دادن سئو | جت
تغییر نشانی سایت بدون از دست دادن سئو
 سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸    نسا زنگی
ممکن است در طول عمر وب‌سایت خود تصمیم به تغییر نام دامنه آن بگیرید. در این مطلب با ما همراه باشید تا اگر قصد تغییر دامنه دارید آن را بدون از دست دادن سئو انجام دهید.
محتوای کرنر استون  Cornerstone Content چیست؟ | جت
محتوای کرنر استون Cornerstone Content
 دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸    مدیر سایت
برخی مطالب سایت شما نسبت به محتوای دیگران اهمیت بیشتری دارند و نباید بین انبوهی از مطالب گم شوند. به چنین محتوایی بنیاد یا سنگ بنا (Cornerstone Content) گفته می‌شود. در ادامه 5 گام برای تولید این نوع محتوا را معرفی می کنیم.