بهترین مرطوب کننده پوست چرب

اگه پوستت چربه شاید برات سوال پیش اومده باشه که «پوست چرب هم مگه نیازی به مرطوب کننده داره؟!» جوابش رو در ادامه بهت میدم، با من همراه شو تا بهت بگم چرا حتی پوست های چرب هم به مرطوب کننده نیاز دارن.
 ۱۴۰۳/۷/۱۶ | ۱۰:۱۷  زمان مطالعه 3 دقیقه
بهترین مرطوب کننده پوست چرب

بهترین مرطوب کننده پوست چرب

اگه پوستت چربه شاید برات سوال پیش اومده باشه که «پوست چرب هم مگه نیازی به مرطوب کننده داره؟!» جوابش رو در ادامه بهت میدم، با من همراه شو تا بهت بگم چرا حتی پوست های چرب هم به مرطوب کننده نیاز دارن.

پوست چرب با پوست هیدراته تفاوت های خیلی زیادی داره، پوست هیدراته پوستیه که بهش کافی رسیده و مشکل کمبود آب نداره، پوست چرب پوستیه که غددش چربی بیش از اندازه ای تولید میکنن، این چربی ها که به اسم سبوم هم شناخته میشن، روی سطح پوست میان و ممکنه داخل منافذ پوست هم نفوذ کنن که در این صورت جوش آکنه به وجود میاد. پس دلیل پوست چرب، هیچ ربطی به میزان آب پوست نداره،فقط چربه چون غدد پوست اینجوری خواستن!

پوست چرب هم ممکنه دچار کم آبی بشه و نیاز به مرطوب کننده و آبرسان پیدا کنه. از اونجایی که پوست چرب، چربی بیشتری نسبت به سایر انواع پوست داره، نوع مرطوب کننده ای که براش استفاده میشه باید با سایر پوست ها تفاوت داشته باشه تا هم بتونی آبرسانی کنه به پوست و آب رو داخل پوست نگه داره، و هم بتونه میزان چربی پوست رو کنترل کنه.

بهترین مرطوب کننده پوست چرب

نکاتی که باید موقع خرید مرطوب‌کننده پوست چرب بهشون توجه کنی:

حتما به این توجه کن که مرطوب کننده مناسب پوست چرب باید توانایی کنترل چربی رو داشته باشه، اگه چربی پوستت کنترل نشه، به مرور یا پوستت دچار خشکی شدید میشه و یا میزان چربی پوستت بسیار زیادتر بشه که هر دو مورد قطعا برای هیچکس خوشایند نیست پس برای جلوگیری از این اتفاق، از محصولات مناسب پوست چرب استفاده کن.

دومین موردی که باید بهش توجه کنی اینه که چون پوست چربی داری، باید از محصولاتی استفاده کنی که بافت سبک و زود جذب داشته باشن، اگه بافتشون سنگین باشه، چربی های پوستت اجازه جذب شدن بهش نمیدن.

مورد بعدی تو انتخاب بهترین مرطوب کننده پوست چرب، توجه به اینه که محصول حتما غیرکومدوژنیک باشه، یعنی باعث جوش زدن نشه، محصولی که انتخاب می‌کنی، نباید باعث بسته شدن منافذ بشه چون پوست های چرب بیشتر از بقیه پوست ها، مستعد جوش و آکنه هستن.

بهترین مرطوب کننده پوست چرب

بهترین مرطوب کننده پوست چرب، چه ویژگی هایی داره؟

اگه پوستت چربه، بهتره از محصولاتی که داخلش روغن‌های سنگین مثل نارگیل یا کره کاکائو داره، خودداری کنی چون پوستت چربه و این روغن های سنگین مناسب پوست تو نیستن و با استفاده ازشون تنها چیزی که نصیبت میشه کلی جوش و چرب تر شدن پوستته!

همونطور که گفتم این مواد ممکنه منافذ پوست رو مسدود کنن و باعث جوش و چربی بیشتر بشن. بهتره همیشه دنبال مرطوب‌کننده‌هایی باشی که بدون چربی یا اصطلاحا "او‌یل‌فری" باشن.

حالا با چیزایی که الان متوجه شدی، دیگه میدونی که پوست چرب هم نیاز به مراقبت، آبرسانی و روتین مناسب داره؛ یکی از عوامل مهم تو داشتن پوستی شاداب و سالم استفاده از مرطوب کننده مناسب پوست چربه. حالا اگه بدونی محصولی وجود داره که هم میتونی باهاش صورتت رو مرطوب کنی هم کل بدنت رو حتما شگفت زده میشی!

درباره اسپری نوتروژینا آبرسان بدون که:

اسپری نوتروژینا آبرسان، محصولی برای آبرسانی و هیدراته کردن پوست صورت و کل بدنه.
این اسپری با فرمولاسیون قوی و جدیدی که داره پوست رو خیلی سریع هیدراته میکنه اون رو درخشان و خنک میکنه و با هیالورونیک اسیدی که در ترکیباتش هست باعث، جذب و قفل رطوبت و آب در پوست میشه برای همین هم طی مدت کوتاهی بعد از استفاده از میبینی پوستت چقدر نرم و شفاف شده و چقدر سالم تر به نظر میرسه.

بهترین حالت استفاده ازش اینه که اسپری نوتروژینا آبرسان روی پوست مرطوب و نم دار، درست زمانی که از حموم بیرون اومدی روی بدن اسپری کنی. این اسپری جذب خیلی سریعی داره و فوق العاده سبکه برای همین هم میتونی بلافاصله لباست رو بپوشی.

بهترین مرطوب کننده پوست چرب

آیا واقعا برند نوتروژینا برند معتبریه؟

کمپانی نوتروژینا شروع کارش رو توی سال 1930 و تو لس آنجلس آمریکا شروع کرد پس نوتروژینا یه برند آمریکایی اصله و محصولاتش ساخت آمریکا هستن. البته که ممکنه بعضی محصولات این برند هم توی کشورهای آلمان، فرانسه و یا انگلیس تولید شده باشن. اما همه ی این محصولات فرمول های تخصصی نوتروژینای آمریکایی رو دارن و از کیفیت بالا و یکسانی برخوردارن. محصولات نوتروژینا کیفیت خیلی بالایی دارن و همه ی محصولاتش دارای تایید و توصیه شده توسط متخصصای پوست توی دنیا هستن.

محصولات این برند به دلیل داشتن بافت سبک ، جذب سریع، اثرگذاری فوری و در عین حال قیمت مناسبی که دارن مناسب افراد با پوست چرب هستن. و نکته خیلی مهم دیگه این که تو ساخت محصولات نوتروژینا به خصوص انواع کرم مرطوب کننده و آبرسان سعی شده از ترکیبات مطمئن، گیاهی و همینطور ترکیبات شیمیایی غیر مضر و غیر حساسیت زا استفاده کنن تا علاوه بر حفظ سلامت پوست، آسیبی به پوست وارد نشه.

بهترین مرطوب کننده پوست چرب

جمع بندی

بهترین مرطوب‌کننده‌ پوست چرب، نه تنها به آبرسانی عمیق پوستت کمک می‌کنه، بلکه تولید چربی طبیعی پوست رو هم تنظیم می‌کنه و از براقیت اضافه و بسته شدن منافذ جلوگیری می‌کنه. با انتخاب یه مرطوب‌کننده سبک، بدون چربی و زود جذب، می‌تونی هم پوستت رو هیدراته نگه داری و هم از چربی اضافه و جوش‌های احتمالی و بسته شدن منافذ پوستت جلوگیری کنی. با استفاده از این اسپری آبرسان و مرطوب کننده، میتونی از خواص آبرسان نوتروژینا بهره‌مند شی.

در نتیجه، مرطوب‌کننده پوست چرب یه گام ضروری توی روتین روزانه‌ته، که کمک می‌کنه پوستت متعادل، سالم و بدون جوش بمونه و به کمک این محصولات میتونی با اعتماد به نفس هرچه بیشتر، از داشتن پوستی صاف، سالم و شاداب لذت ببری!

خرید از مای سفورا:

با انتخاب این پلتفرم، می‌تونی به دنیای گسترده‌ای از محصولات باکیفیت و اورجینال قدم بذاری. از کرم‌ها و سرم‌های مراقبت از پوست گرفته تا انواع لوازم آرایشی، رژ لب، کرم دور چشم، تینت لب و... .

سفورا به‌خوبی نیازهای تو رو پوشش می‌ده. حالت آنلاین خرید از سفورا خیلی راحت و سریع هست؛ می‌تونی با چند کلیک ساده از بین برندهای معروف انتخاب کنی و محصولات رو درب منزل دریافت کنی. پس اگه دنبال یه تجربه خرید بی‌دغدغه و مطمئن هستی، مای سفورا رو فراموش نکن!

نویسنده : گروه تبلیغات

محتوای تبلیغاتی

  نظرات کاربران (0 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید