6 کتاب رایگان برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ

برای شروع یادگیری دیجیتال مارکتینگ آماده‌اید؟ 6 کتاب الکترونیکی رایگان بازاریابی دیجیتال را همین الان از وبسایت جت دریافت کنید.
 ۱۳۹۷/۱۲/۹ | ۰۸:۱۸  زمان مطالعه 3 دقیقه
6 کتاب رایگان برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ

این روزها بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهای فعال به فکر حضور قدرتمند در فضای مجازی هستند تا سهم بیشتری از این بازار رو‌به رشد به‌دست بیاورند. همچنین کسب‌و‌کارهایی  به لطف گسترش فضای مجازی و زیرساخت‌های ارتباطی به وجود آمده‌اند که پیش ازین وجود نداشتند و برای تثبیت حضور خود باید به دنبال بازاریابی باشند. راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار در دنیای اینترنت فقط به معنای داشتن یک وب‌سایت نیست، بلکه نحوه ایجاد تعامل و حفظ ارتباط با مخاطب هدف و همین‌طور معرفی و برندینگ از مهم‌ترین وظایف این کسب‌و‌کارها است که باید توسط مدیران‌شان انجام شود. یکی از روش‌های کارآمدی که دستیابی به این اهداف و مشتریان بیشتر را فراهم می‌سازد بازاریابی اینترنتی  است.

به همین جهت، مهم است که صاحبان کسب‌وکارها و مدیران بازاریابی از انواع بازاریابی دیجیتال و نحوه تاثیر‌گذاری هر کدام آگاهی داشته باشند تا در فرآیند ارتباط با مشتری و کسب سهم از بازار، با درصد موفقیت بیشتری عمل کنند.

همه این توضیحات، نشان‌دهنده بازارِ کار بسیار خوب این حوزه تخصصی است. اگر تا به امروز دیجیتال مارکتینگ را به‌طور جدی دنبال نکرده‌اید و برای یادگیری مفاهیم اولیه‌ آن تعلل کرده‌اید، حالا می‌توانید با منابع رایگانی که وبسایت جت برای شما همراهان عزیز فراهم کرده است، گام مهمی برای یادگیری مهارت‌های دنیای دیجیتال امروزی بردارید و آینده روشن‌تری را برای خود بسازید.

6کتاب رایگان آموزش دیجیتال مارکتینگ

 

دانلود 6 کتاب رایگان تخصصی Digital Marketing

بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ، حوزه‌های فعالیت گسترده‌ای دارد؛ از طراحی کمپین‌های ایمیلی گرفته تا بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو، از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی تا بازاریابی درونگرا، هر کدام از این حوزه‌های تخصصی نیاز به مطالعه منابع متعددی دارند. در این مجموعه که به صورت رایگان برای اعضا سایت جت تهیه شده است، 6 کتاب الکترونیکی در زمینه‌های مختلفی مثل: بهینه‌سازی بازاریابی ایمیلی، هدایت مشتریان از طریق شبکه‌های اجتماعی به سمت فروش، نکات ضروری طراحی مجدد سایت، روش‌های تحلیل بازاریابی درونگرا قرار گرفته‌است که در ادامه به معرفی هرکدام از این کتاب‌ها می‌پردازیم و شما می‌توانید هر کدام را به راحتی دانلود کنید.

 

1.کتاب راهنمای کامل بازاریابی اینترنتی

روش‌های سنتی بازاریابی در دنیای امروز ناکارآمد و گران هستند، و شما می‌دانید که با غفلت از بازاریابی آنلاین می‌توانید از نتایج موثری که بازاریابی آنلاین برای کسب‌و کار شما به ارمغان می‌آورد؛ بی بهره بمانید.

فرقی نمی‌کند که شما کسب‌و کار خود را همراه با بازاریابی آنلاین آغاز کرده باشید، و یا قصد شما تنها تجدیدنظر در اصول بازاریابی باشد؛ این کتاب الکترونیک می‌تواند راهنمای گام به گام موثری برای راه‌اندازی و اجرای یک استراتژی موفق بازاریابی اینترنتی باشد.

آن‌چه در این کتاب خواهیم آموخت

  • تدوین استراتژی کلیدواژه
  • بهینه‌سازی وب‌سایت برای یافتن آن در نتایج جستجو
  • وبلاگ بسازید و پیشنهادات بازاریابی مطرح کنید
  • ترویج محتوا با استفاده از شبکه‌های اجتماعی
  • تبدیل ترافیک وب‌سایت به فروش و یا عضویت
  • افزایش فروش با پیام‌های هدفمند
  • بهینه‌سازی صفحات وب‌سایت برای تلفن همراه

برای دانلود کتاب راهنمای گام به گام بازاریابی اینترنتی کافی است روی لینک  زیر کلیک کنید:

راهنمای گام به گام  بازاریابی اینترنتی

 

2.کتاب تجزیه و تحلیل آماری بازاریابی درونگرا

این کتاب توسط تیم حرفه‌ای وب24 تهیه شده است و در قالب یک کتاب الکترونیکی 54 صفحه‌ای در اختیار شما قرار گرفته است. این کتاب را به همه علاقه‌مندان حوزه بازاریابی پیشنهاد می‌کنیم.

بازاریابی درونگرا می‌تواند به همه کسب‌وکارها کمک کند و باعث افزایش فروش کند. اگر شما به عنوان یک مدیر کسب‌و‌کار و یا یک بازاریاب حرفه‌ای فعالیت می‌کنید، این کتاب می‌تواند کمک فراوانی به پیشرفت شما کند. مخاطب این کتاب همه افرادی که به دنبال افزایش دانش و آگاهی خود در زمینه بازاریابی و به خصوص بازاریابی درونگرا یا Inbound Marketing هستند.

آن‌چه در این کتاب خواهیم آموخت

  •     چرا تجزیه و تحلیل آماری بازاریابی مهم است؟
  •     چطور وب‌سایت و صفحات فرود خود را ارزیابی کنید؟
  •     اندازه‌گیری معیارهای بهینه‌سازی در موتورهای جستجو
  •     اندازه‌گیری تبلیغات کلیکی در موتورهای جستجو
  •     اندازه‌گیری وبلاگ نویسی تجاری
  •     اندازه‌گیری بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
  •     اندازه‌گیری معیارهای بازاریابی ایمیلی
  •     معیارهای بازاریابی ایمیلی غیرقابل اعتماد
  •     ارزیابی بازدید طبیعی و مکانیزه کردن بازاریابی

برای دانلود این کتاب ارزشمند می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

تجزیه و تحلیل آماری بازاریابی درونگرا

 

3.کتاب چگونه مخاطبان را از طریق فیسبوک به سمت فروش هدایت نماییم؟

74% از بازاریابان معتقدند که فیس‌بوک در هدایت مخاطبان به وب‌سایت آنان نقش بسیاری مهمی داشته است. با مطالعه این کتاب ما به شما اطمینان می‌دهیم که با بکارگیری این روش‌ها در استراتژی بازاریابی شما پیشرفت قابل توجهی خواهد نمود. این کتاب توسط تیم حرفه‌ای وب24 در قالب یک کتاب الکترونیکی 30 صفحه‌ای تهیه شده است و شما همراهان عزیز سایت جت می‌توانید به صورت رایگان این کتاب و سایر کتاب‌های وب24 را دریافت کنید.

آنچه در این کتاب خواهیم آموخت

  • نوع مطالب و محتوایی که شما باید در فیس‌بوک قرار دهید
  • چگونه مخاطبان را از طریق فیس‌بوک به سمت فروش هدایت کنیم
  • چطور تبلیغات را در فیس‌بوک شروع کنیم؟
  • چطور میزان موفقیت تبلیغات فیس‌بوک را اندازه‌گیری کنید؟

برای دانلود این کتاب کاربردی و تخصصی روی لینک زیر کلیک کنید:

 چگونه مخاطبان را از طریق فیسبوک به سمت فروش هدایت نماییم

 

4.کتاب راهنمای کامل بازاریابی ایمیلی برای تغییر

این‌روزها ارسال خبرنامه ایمیلی یک امر کاملا ضروری برای همه سایت‌ها محسوب می‌شود، اگر شما هم به عنوان یک وبمستر فعالیت می‌کنید و یا یک دیجیتال مارکتر هستید و در زمینه بازاریابی دیجیتالی فعالیت می‌کنید، این کتاب برای شما نوشته شده است. 

این کتاب الکترونیکی 48 صفحه‌ای توسط تیم حرفه‌ای وب24 تهیه شده است و اعضای سایت جت می‌توانند به‌صورت کاملا رایگان این کتاب را دریافت کنند.

آن‌چه در این کتاب خواهیم آموخت

  • چگونه فهرست ایمیل های خود را افزایش دهیم؟
  • چگونه ایمیل و بازاریابی درون‌گرا را با هم ادغام کنیم؟
  • قابلیت تحویل چیست و چطور عمل می‌کند؟
  • چگونه فهرست ایمیل های خود را افزایش دهید؟
  • جمع آوری فهرست مخاطبین و نحوه ارسال ایمیل
  • آشنایی با چند ابزار ایمیل کاربردی

برای دانلود این کتاب ارزشمند روی لینک زیر کلیک کنید:

راهنمای کامل بازاریابی ایمیلی برای تغییر

 

5.کتاب 25 نکته که هر وب سایت اینترنتی باید رعایت کند

مدیریت وب سایت های اینترنتی یکی از کارهای سخت و پیچیده است که با توجه به تغییرات پیوسته که روز‌به‌روز در فضای اینترنت و تکنولوژی‌ها و تکنیک‌های جدیدی که ارائه می‌شود باید همواره دانش و اطلاعات خودتان را اگر می‌خواهید به عنوان یک مدیر سایت فعالیت کنید به روز کنید و از تجربه‌های سایر وبمسترها استفاده کنید. این حوزه دارای نکات زیادی است که همه مدیران سایت‌ها باید از آن اطلاع داشته باشند. یک مدیر سایت لازم نیست اطلاعاتی در مورد برنامه نویسی، امنیت و مسائل پیجیده داشته باشد اما بسیاری از مسائل ساده وجود دارند که می توانند موفقیت سایت‌ها را تضمین کنند.

آن‌چه در این کتاب خواهیم آموخت

  • برای افزایش سود چه مواردی را باید رعایت کنیم؟
  • طراحی و کاربردپذیری در وب سایت
  • آنچه محتوای وب سایت باید داشته باشد
  • عوامل افزایش نرخ تبدیل کدامند؟

برای دانلود این کتاب برروی لینک زیر کلیک کنید:

25 نکته که هر وب سایت اینترنتی باید رعایت کند

 

6.کتاب 10 اشتباهی که باید در طراحی مجدد سایت از آن‌ها دوری کرد

در طراحی مجدد وب سایت نکات زیادی هستند که باید رعایت شوند تا مشکلی در طراحی جدید بوجود نیاید. برخی از این نکات به موارد تکنیکال مرتبط است، به عنوان مثال با تغییر اندازه صفحات نمایشگر و زیاد شدن وضوح تصویر آنها شما نیز باید وضوح و عرض سایت خود را افزایش دهید تا کاربران به بهترین نحو ممکن بتوانند مطالب شما را مشاهده کنند. برخی دیگر از این تغییرات مربوط به مسائل گرافیکی می شوند و برخی دیگر به تجربه کاربران قبلی سایت بر می گردند.

یک وب سایت موفق تمام جوانب مختلف را باید در نظر بگیرد تا بتواند ترافیک مناسبی به سمت خود جذب کند، آنها را حفظ کند و نهایتا بتواند کاربران خود را به مشتری تبدیل کند.

در کتاب 10 اشتباهی که باید در طراحی مجدد سایت از آن‌ها دوری کرد به مشکلات طراحی مجدد وب سایت‌ها و مواردی که مدیران سایت‌ها به آن‌ها دقت نمی‌کنند پرداخته می شود. اگر در فکر تغییر وب سایت خود هستید پیشنهاد می‌کنیم که حتما این کتاب را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing

 

آن‌چه در این کتاب خواهیم آموخت

  • بهینه سازی قبل از طراحی سایت
  • شناسایی کلیدواژه های مهم و معمول
  • راه اندازی پروتکل تغییر مسیر 301
  •  ساختار URL
  • بررسی بک لینک های مشکوک
  • طراحی واکنش گرا
  • انسداد سایت برای نمایه‌سازی در موتورهای جستجو
  • افزودن نرم‌افزارهای تحلیل گر

برای دانلود این کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

 کتاب 10 اشتباهی که باید در طراحی مجدد سایت از آن‌ها دوری کرد

این مجموعه 6 عددی منابع کاملی برای شروع یادگیری هستند، در صورتی که نیاز به یادگیری بیشتر در زمینه‌های مختلف Digital Marketing هستید محصولات مرتبط با این مقاله را مشاهده کنید.

با جت به روز باشید.

نویسنده : حسن قلیچ‌خانی

یک دیجیتال مارکتر فعال در زمینه بازاریابی محتوا و کپی‌رایتینگ هستم. مقالاتی که در سایت جت منتشر می‌کنم حاصل ساعت‌ها مطالعه و تحقیق در مورد موضوع و حاشیه‌های جانبی آن است و با هدف ارائه اطلاعاتی مفید برای مدیران کسب‌و‌کارهای مجازی نوشته می‌شود. از هر ایده یا پیشنهادی به شدت استقبال می‌کنم، پس منتظر نظرات ارزشمند شما همراهان عزیز هستم.

  نظرات کاربران (0 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید