بهترین دوربین های گوشی های هوشمند

با این مقاله از سایت جت همراه باشید تا بهترین دوربین های گوشی های هوشمند را به شما معرفی کنیم.
 ۱۴۰۲/۸/۲۹ | ۰۷:۱۷  زمان مطالعه 3 دقیقه
بهترین دوربین های گوشی های هوشمند

اگر شما هم به تولید کردن محتوای تصویری و ویدیویی با تلفن همراه علاقه‌‌مندید، بدون شک نیازمند بهترین دوربین برای تلفن همراه خود هستید! اما داشتن بهترین دوربین بر روی گوشی همراه به معنی ای نیست که شما باید بالاترین قیمت را برای خرید آن پرداخت کنید. دوربین‌های تلفن همراه راه بسیار طولانی را طی کرده‌اند، درست است که همچنان دوربین‌های آنها توانایی رقابت با دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای را ندارد اما همچنان می‌توان از آنها انتظار عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیت را داشت. این یک راز نیست که تمامی تلفن‌های همراه دارای نقات قوت و ضعف مخصوص خود هستند اما چگونه می‌توان از بین مدل‌های مختلف، بهترین مدل گوشی هوشمند که دارای بهترین دوربین است را انتخاب کرد؟

ما در این مطلب لیستی از بهترین گوشی‌های هوشمند که مناسب برای عکاسی هستند را به شما معرفی خواهیم کرد تا شما بتوانید بهترین مدل را از بین آنها انتخاب کنید. با ما همراه باشید!

Samsung Galaxy S23 Ultra

گوشی سامسونگ گلکسی s23 fe اولترا یکی از جدیدترین تولیدهای سرکت سامسونگ است که موفق شده لقب بهترین دوربین در بین گوشی‌های اندرویدی را به خود اختصاص بدهد. این گوشی موق شده که تصویرهای بی‌نظیر و زیبایی را ثبت کند که نمونه آن را تا به حال در گوشی‌های دیگر ندیده بودیم! این مدل از گوشی‌های سامسونگ دارای تعداد زیادی از لنزها و قابلیت‌ها برای عکاسی است که می‌تواند تقریباً تمامی نیازهای شما به عکاسی کردن را رفع کند و شما را مجذوب به کیفیت خود کند!

دوربین اصلی این گوشی یک هیولا 200 مگاپیکسلی است که با دوربین‌های نسل قبلی 108 مگاپیکسلی سامسونگ جایگزین شده است. همچنین این گوشی با دو لنز 10 مگاپیکسلی پیکسلی تلفوتو و یک لنز  12 مگاپیکسلی واید همراه شده است که وظیفه عکاسی کردن در هر شرایطی را امکان‌پذیر می‌کنند. همچنین دوربین جلوی این گوشی از یک لنز 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که می‌تواند عکس‌ها و ویدوهای پر کیفیتی را ثبت کند.

Samsung Galaxy S23 Ultra

Google Pixel 6a

یکی از بهترین آپشن‌ها برای افرادی که به دنبال گوشی‌های میان‌رده با قیمت مقرون به صرفه هستند! پیکسل از سری گوشی‌های شرکت گوگل است که اخیراً موفق شده که گوشی‌های هوشمند قدرتمندی را به بازار تلفن همراه عرضه کند. این مدل از سری گوشی‌های پیکسل، مدل میان‌رده پرچمدار این شرکت است و جزو جدیدترین تولیدهای شرکت گوگل می‌باشد.

به درستی که عکس‌های ثبت شده با این گوشی خارق‌العاد و بی‌نظیر نیستند اما با توجه به قیمت این گوشی، می‌توان آن را در لیست بهترین گوشی‌ها مناسب برای عکاسی قرار داد! دوربین‌ها و لنزهای استفاده در این گوشی متشکل از دو سنسور 12 مگاپیکسلی هستند که دارای قابلیت‌های جالب و قابل قبولی برای یک گوشی میان رده و ارزان هستند. 

شاید برای شما سوال باشد که چرا این گوشی با این مشخصات در لیست بهترین گوشی‌های مناسب برای عکاسی قرار دارد؟ این گوشی به دلیل همراه داشتن هوش مصنوعی گوگل در این لیست جای گرفته که می‌تواند با کمک گرفتن از آن، عکس‌های شما را زیباتر و جذاب‌تر کند. همچنین این گوشی دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی بسیار زیادی است که می‌تواند یک گزینه بسیار عالی برای افرادی که به عکاسی علاقه‌مند هستند باشد!

iPhone 15 Pro Max

آیفون 15 پرو مکس آخرین نسخه منتشر شده از محصولات اپل است که در نگاه اول قابلیت‌ها و خصوصیات مشابه نسل قبل خود را به همراه دارد، اما تفاوت اصلی این مدل در دو تیتر پرو و پرو مکس پیدا می‌شود. این دو مدل نه تنها دارای باتری بهتر و صفحه نمایش‌های بزرگتر هستند، بلکه دارای لنزهای بهتری نسبت به مدل‌های معمولی خود هستند که این یکی از اتفاق‌های پیشبینی نشده از شرکت اپل بود! 

شرکت اپل پس از مقاومت‌های بسیار، بلاخره تکنولوژی جدید را برای دوربین‌های جدیدترین پرچمدار خود استفاده کرده که نتیجه آن دریافت زوم بهتر و کیفیت بالاتر در هنگام زوم کردن است. به درستی که لنزهای 5x اپل به اندازه لنزهای 10x گوشی‌های سامسونگ قدرتمند نیستند، اما همچنان می‌توان از گوشی ایفون 15 کیفیت خوبی را در حین عکاسی دریافت کرد.

گوشی آیفون 15 از یک دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی استفاده می‌کند که همراه با دو لنز 12 مگاپیکسلی است. در روبه‌روی این گوشی، ما شاهد یک دوربین 12 مگاپیکسلی سلفی هستیم که کیفیت قابل قبولی را دارد و می‌تواند عکس‌های خوبی را ثبت کند. مهم‌ترین نقطه قوت این لنزها، دستیار هوش مصنوعی آنها است که شرکت اپل برای کمک به آنها در نظر گرفته است. شما می‌توانید با کمک این قابلیت‌ها و لنزهای قوی، شاهد عکس‌های باکیفیت و زیبا باشید!

iPhone 15 Pro Max

Oppo Find X5 Pro

گوشی هوشمند اپو ایکس 5 از چندین دوربین برای عکاسی استفاده می‌کند که یکی از آنها جزو بهترین لنزها برای عکاسی است و دیگری خیلی مناسب برای عکاسی حرفه‌ای نیست! دو لنز 50 مگاپیکسلی این گوشی دقیقاً همان چیزی است که شما برای عکاسی حرفه‌ای به آن نیاز دارید. این لنزها می‌توانند به شما کیفیت خیره کننده‌ای را هنگام عکس برداری بدهند اما این گوشی دارای یک نقظه ضعف است.

لنز 13 مگاپیکسلی تله‌فوتو این گوشی مقداری ضعیف‌تر از رقبا است و حرفی در مقابل آنها برای گفتن ندارد. اما اگر شما علاقه زیادی به عکاسی در حالت زوم ندارید، این گوشی همچنان می‌تواند یک گزینه بسیار خوب برای شما باشد. همچنین این دوربین از یک سخت افزار قدرتمند استفاده می‌کند که می‌تواند عکس‌های شما را با مقداری تغییرات، تبدیل به عکس‌های زیبا و با کیفیت کند.

OnePlus 11 5G

جدیدترین گوشی شرکت وان پلاس که معروف به داشتن دوربین‌های خوب است! دوربین‌های تعبیه شده در این گوشی مناسب برای عکاسی‌های حرفه‌ای هستند و می‌توان آن را از شرکت سازنده این لنزها حدس زد. شرکت سازنده لنزهای گوشی وان پلاس همان شرکتی است که از لنزهای تولید شده توسط این شرکت برای عکس‌های مجله‌ها و فضانوردان در فضا استفاده شده است!

تنها نقطه منفی این لنزها این است که نمی‌توانند عکس‌های میکرو خارق‌العاده و یا عکاس‌های در حال زوم را با کیفیت بالا ثبت کنند. گوشی وان پلاس 11 از سه لنز 50 مگاپیکسلی، 48 مگاپیکسلی و 32 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که می‌تواند عکس‌های زیبا و خیره کننده را با کمک آنها ثبت کند. همچنین این گوشی از یک دوربین 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی استفاده می‌کند که کیفیت و جذب نور مناسبی را داراست.

نویسنده : گروه تبلیغات

محتوای تبلیغاتی

  نظرات کاربران (0 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید