گروه تبلیغات

 سایت جت هیچگونه مسئولیتی در برابر درستی، کیفیت و مطابقت محتوای تبلیغاتی با قوانین حقوقی و دیگر الزامات مربوط به محتوای منتشر شده در فضای اینترنت ندارد. با این هم تلاش می کند تا بهترین محتواها و اخبار را برای کاربران خود ارائه دهد. براین اساس هرگونه استفاده از محتوای سایت به عهده کاربران است و آنها خود باید  به صحت و قابلیت اعتماد محتواهای تبلیغاتی پی ببرند و با رعایت قوانین حقوقی و دیگر مقررات مربوط، از آنها استفاده کنند.

گروه تبلیغات تا کنون 34 مطلب مفید در سایت جت نوشته است. مطالب گروه تبلیغات تا کنون توسط 10692 نفر مطالعه شده است.

اولین مطلب گروه تبلیغات در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۷ منتشر شده است و گروه مطالب نوشته شده توسط او در حوزه های کسب و کار اینترنتی ، بازاریابی ، استارتاپ ، دانستنی ها ، هوش مصنوعی ، شبکه و اینترنت ، ارز دیجیتال ، منتشر شده است.

مدال ها و افتخارات:

تعداد مطالب: 34

بازدید مطالب: 10692

آخرین مطالب نوشته شده توسط گروه تبلیغات :

هزینه تماس برای مشاوره حقوقی چقدر است
هزینه تماس برای مشاوره حقوقی چقدر است
 سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
در گذشته تمام کارهای اداری، قضایی و بانکی و ... تنها بصورت حضوری انجام میگرفت اما امروزه با پیشرفت جوامع بشری شاهد این پدیده هستیم که دیگر بسیاری از کارها به صورت آنلاین و تلفنی صورت میپذیرد.
چگونه و چرا تجزیه و تحلیل محتوا را انجام دهیم؟
چگونه و چرا تجزیه و تحلیل محتوا را انجام دهیم؟
 سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
برای یادگیری نحوه انجام و کلیت اینکه تحلیل محتوا چیست، با ما در ادامه همراه باشید.
متن تبلیغاتی برای جذب مشتری لباس + نکات نگارش
متن تبلیغاتی برای جذب مشتری لباس + نکات نگارش
 سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آیا می‌دانستید 75% از کاربران تلفن همراه علاقه‌مند به دریافت پیامک کد تخفیف هستند؟ این موضوع نشان‌دهنده وجود پتانسیل بالا در تبلیغات پیامکی، برای افزایش فروش کسب‌وکارها است. در این‌ بین کسب‌وکارها باید با تولید متن تبلیغاتی جذاب و پیشنهادهای وسوسه‌کننده، نرخ کلیک کاربران را افزایش دهند. در ادامه قصد داریم نکات طلایی درباره نحوه نگارش متن تبلیغاتی برای جذب مشتری لباس را با شما به اشتراک بگذاریم. اگر به دنبال الگوهای جذاب و کاربردی برای نگارش متن تبلیغ لباس فروشی هستید، خواندن این مطلب شما را ر...
تلویزیون سامسونگ چند اینچی بخریم؟
تلویزیون سامسونگ چند اینچی بخریم؟
 چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
در انتخاب سایز تلویزیون مناسب عوامل زیادی از جمله نوع صفحه نمایش، فضای قرارگیری و قیمت تأثیر گذار هستند. در این مقاله قصد داریم به بررسی عوامل فوق بپردازیم