ارز Kaspa در کدام صرافی ایرانی خرید و فروش می‌شود؟

در این مقاله از سایت جت بررسی خواهیم کرد که ارز Kaspa در کدام صرافی ایرانی خرید و فروش می‌شود؟ با جت همراه باشید.
 ۱۴۰۲/۷/۳ | ۱۴:۱۹  زمان مطالعه 3 دقیقه
ارز Kaspa در کدام صرافی ایرانی خرید و فروش می‌شود؟

ارز دیجیتال کاسپا را می‌توان از صرافی های ارز دیجیتال معتبر ایرانی نظیر بیت 24 خرید و در همین پلتفرم‌ها نیز به فروش رساند. در این مقاله می‌خواهیم به دلایل مناسب بودن ارز Kaspa خواهیم پرداخت؛ چرا باید از بین بی‌شمار ارز دیجیتال را برای خرید انتخاب کنیم و چه دلایلی برای برگزیدن بین صرافی های ایرانی وجود دارد؟

معرفی پروژه و ارز دیجیتال

یکی از دلایلی که سبب شده نگاه سرمایه‌گذاران به سمت کاسپا جلب شود، فراتر بودن آن از یک ارز دیجیتال ساده است؛ برخلاف توکن‌های ساده‌ و بدون کاربردی که طی سال‌های اخیر مخصوصا طی نیمه اول سال ایجاد شدند، کاسپا یک بلاک چین لایه اول با راهکارهای نوآورانه است؛ در کاسپا، توسعه‌دهندگان قادر هستند در محیطی بسیار ساده در عین داشتن قابلیت‌های فراوان، برنامه‌ها و پروتکل‌های خود را سوار کنند. از طرفی تراکنش‌ها در شبکه کاسپا به صورت آنی تایید و ثبت می‌شوند که یک مزیت بزرگ برای کاربران است.

برخلاف اولین ساختار سنتی بلاک چین‌های قدیمی، در اینجا از پروتکل خلاقانه استفاده می‌شود. همانطور که از نامش می‌توان حدس زد، در واقع نوعی دگ بوده و بلاک چین نیست. دگ یک مدل پیاده‌سازی دفتر کل توزیع شده محسوب می‌شود و اصلی‌ترین رقیب فناوری بلاک چین است. نکته جالب اینجاست که همچنان از الگوریتم اجماع قدیمی اثبات کار استفاده می‌شود، اما مقیاس‌پذیری بالایی حاصل شده است. به لطف روش متفاوتی که در کاسپا پیاده‌سازی شده، بلاک‌هایی موازی، کاملا هماهنگ با یکدیگر، وجود خواهند داشت.

خالقان با ارز دیجیتال بومی می‌خواهند مشکل همیشگی پروژه‌های بلاک چینی را حل کنند؛ در اینجا سعی بر این است که تعادلی درست بین عدم تمرکز، مقیاس‌پذیری و امنیت شکل بگیرد، همان مثلثی که ویتالیک بوترین نابغه دنیای کریپتو درباره‌اش صحبت می‌کند.

خرید ارز kaspa

اما ارز دیجیتال کاسپا چه وضعیتی در بازار دارد؟ آیا با توجه به توکنومیکس، خرید ارز کاسپا منطقی است؟ در نظر داشته باشید نه برای KAS بلکه برای هیچ ارزی حتی BTC نمی‌توان با قاطعیت در این رابطه نظر داد. در تمام تحلیل‌ها تلاش می‌شود تا نظری با احتمال بالا ارائه داد، اما همواره ممکن است آن‌سوی انتظار رخ بدهد.

از نظر مارکت کپ، کاسپا در رتبه هفتاد و هفتم قرار گرفته و جزو صد گزینه برتر است. حداکثر عرضه (هارد کپ) آن 28.7 میلیارد در نظر گرفته شده که از این تعداد تا کنون 20.6 میلیارد عدد به گردش درآمده است. این یعنی بخش قابل توجهی از عرضه کل تا کنون به بازار تزریق شده و در مقایسه با برخی پروژه‌ها نظیر فایل کوین، نگرانی کمتری درباره تورمی شدن ارز KAS در آینده وجود دارد. بد نیست بدانید بیشترین قیمت کاسپا در 0.05 دلار آگوست 2023 به دست آمد. کمترین نرخ در 0.0001 دلار هم مربوط به ژوئن 2022 است. بین این دو، فاصله‌ای 27,000 درصدی وجود دارد.

نگاهی به ویژگی‌های صرافی بیت 24 برای خرید کاسپا

در صرافی بیت ۲۴ امکان خرید کاسپا در هر دو بخش معامله سریع و همچنان بازارهای معاملاتی وجود دارد. اولین قسمت یعنی پلتفرم OTC مخصوص افرادی است که آشنایی زیادی با مارکت کریپتوکارنسی نداشته یا می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن به مقدار مورد نیاز اقدام به خرید ارز KAS کنند. دومین بخش یعنی پلتفرم P2P بیشتر برای افراد دارای سواد تحلیل مناسب است، وقتی توانسته‌اند نقطه ورود یا خروج بهتری از قیمت کنونی پیدا کنند. در اینجا شما قادر به خرید و فروش کاسپا در نرخ‌های مورد نظر خود هستید. خوشبختانه در هر دو سری بازارهای تتری و تومانی از Kaspa پشتیبانی می‌شود.

بعد از خرید قادر هستید از کیف پول داخلی بیت 24 به منظور نگهداری ارزهای دیجیتال خود استفاده کنید. این والت علاوه بر داشتن امنیت بالا و خاطرجمع کردن شما از نظر امنیت دارایی‌های رمز ارزی‌تان، شما را از پرداخت هر مرتبه کارمزد شبکه به منظور انتقال ارز دیجیتال بی‌نیاز می‌کند. فراموش نکنید جابه‌جا کردن مستمر ارزهای دیجیتال شامل کاسپا و تمامی آن‌ها بین کیف پول شخصی و صرافی، هر دفعه نیازمند پرداخت فی شبکه است. البته این کارمزد در شبکه کاسپا در مقایسه با برخی رقبا پایین است، اما با استفاده از روشی که گفتیم، همچنان می‌توان در آن صرفه‌جویی کرد.

در هر صورت اگر این روش انتخابی شما است، از یکی دیگر از امکانات بسیار مهم بیت 24بهره‌مند خواهید شد؛ تسویه آنی یکی از مهمترین قابلیت‌های بیت 24 در مقایسه با بسیاری از رقبا است. در اینجا زمان کمتری برای ارسال ارزهای دیجیتال به مقاصد دلخواه منتظر خواهید ماند. این در حالی است که برخی پلتفرم‌های داخلی کار تسویه را به صورت دستی انجام داده و به همین دلیل مشتریان را برای مدت زمانی قابل توجه معطل نگه می‌دارند.

اگر در هر مرحله، از ثبت نام و احراز هویت گرفته تا خرید و ثبت سفارش، به مشکل برخورد کردید، کارشناس‌های بخش پشتیبانی به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی هستند. کافی است یک تیکت ثبت کرده یا به چت آنلاین مراجعه کنید. در بیشتر ساعات روز امکان برقراری تماس با مرکز پاسخگویی و راهنمای مشتریان نیز وجود دارد. به واسطه یکی از این راه‌های ارتباطی با کارشناسان بیت24 ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را مطرح کنید تا در اولین فرصت به آن رسیدگی شود.

صرافی بیت ۲۴

در نهایت باید به وبلاگ و آکادمی آموزشی غنی بیت۲۴ اشاره کنیم که شما را برای ورود به دنیای وسیع سرمایه‌گذاری و مارکت ارزهای دیجیتال آماده می‌کند. در این قسمت شما با انواع پروژه‌های ارز دیجیتال آشنایی پیدا کرده و انواع روش‌های سرمایه‌گذاری و ثبت سفارش را می‌آموزید. همچنین می‌توانید با انواع روش‌های تحلیل تکنیکال آشنا شوید و ترید را آغاز کنید. به این ترتیب، بعد از کسب تجربه کافی، قادر خواهید بود ضمن هولد کردن یک ارز دیجیتال به امید افزایش قیمتش در بلندمدت، در کوتاه مدت نیز نوسان‌گیری انجام بدهید و به مرور زمان به تعداد ارزهای دیجیتال در اختیارتان اضافه کنید.

در شبکه‌های اجتماعی به خصوص تلگرام و اینستاگرام درباره مهمترین اخبار و اتفاقات روز در بازار ارزهای دیجیتال خبررسانی می‌شود. برای یک سرمایه‌گذار بازار مالی پرتنشی همچون رمز ارزها، بروز ماندن یکی از مهمترین اصول است، در غیر این صورت در سیل اتفاقات دور از انتظار غرق خواهید شد.

نویسنده : گروه تبلیغات

محتوای تبلیغاتی

  نظرات کاربران (0 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید