آموزش راست چین کردن پست ها در لینکدین

در این مقاله از سایت جت با ما همراه باشید تا نحوه راست چین کردن پست ها و مقالات را در لینکدین بررسی کنیم تا بهترین و ساده‌ترین روش را انتخاب کنیم.
 ۱۴۰۲/۶/۱۱ | ۱۵:۰۶  زمان مطالعه 2 دقیقه
آموزش راست چین کردن پست ها در لینکدین

لینکدین شبکه‌ای قوی برای برقراری ارتباط افراد با یکدیگر است. یکی از مشکلاتی که افراد فارسی زبان با این پلتفرم دارند،‌ مشکل راست چین کردن پست های لینکدین است.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا روش های مختلف راست چین کردن پست های لینکدین را بررسی کنیم.

لینکدین چیست؟

لینکدین یک شبکه اجتماعی حرفه‌ای است که به کاربران امکان برقراری ارتباط با همکاران و افرادی که در صنعت یا حوزه مشابه فعالیت می‌کنند را می‌دهد. این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه‌های خود را درج کنند، مهارت‌ها و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و با افراد دیگر در صنعت خود ارتباط برقرار کنند. همچنین، لینکدین به کاربران امکان می‌دهد تا از آخرین اخبار و رویدادهای مرتبط با حوزه کاری خود مطلع شوند و با شرکت در گروه‌ها و صفحات مرتبط، اطلاعات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.
ما در مقاله آموزش کار با لینکدین به طور جامع به بررسی تمام قسمت‌های این پلتفرم پرداخته‌ایم.

چطور پست های فارسی  لینکدین را راست چین کنیم؟

شاید برای شما که از این شبکه اجتماعی زیاد استفاده می‌کنید، راست چین کردن پست ها در لینکدین دغدغه‌ای بزرگ باشد و همین امر باعث سردرگمی شما شود.

در ادامه روش هایی را بیان میکنیم که شما به راحتی بتوانید نوشته‌های خود را به صورت راست چین منتشر کنید:

ابتدا بهتر است بدانید که اگر نوشته شما ساده و بدون هیچ‌گونه ایموجی و یا کلمات انگلیسی است می‌توانید بدون نگرانی و به راحتی آن را منتشر کنید. زیرا پس از انتشار پست ، به صورت اتوماتیک متن راست چین خواهد شد.

اما اگر نیاز به استفاده از ایموجی‌ها در پست خود دارید و یا قرار است متن خود را به صورت دو زبانه، یعنی استفاده از کلمات انگلیسی در متن فارسی است، بهتر است این روش را امتحان کنید که در خط ابتدایی محتوای خود از این موارد استفاده نکنید.
به این ترتیب از خط دوم به بعد متن پست خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، بدون اینکه مشکل و یا به‌هم ریختگی در نمایش متن ایجاد شود.

راست چین کردن پست در لینکدین

راست چین کردن پست ها در لینکدین در نسخه سایت

اگر از لینکدین در نسخه موبایل استفاده می‌کنید به احتمال زیاد تا به حال با مشکل به هم ریختگی محتوا در اثر استفاده از ایموجی و استیکرها و یا استفاده همزمان از کلمات فارسی و انگلیسی مواجه نشده‌اید.

این مشکل بیشتر در نسخه دسکتاپ وجود دارد. اما نگران نباشید! برای این مشکل نیز راه‌حلی وجود دارد.

برای رفع این مشکل روش زیر را امتحان کنید:

  1. ابتدا عبارت مورد نظر خود را تایپ کنید.
  2. در مرحله دوم نیاز است متن خود را Select All کنید. این کار را با استفاده از ماوس و یا کلید Ctrl+A می‌توانید انجام دهید.
  3. و در نهایت کلیدهای Shift+Ctrl سمت راست کیبورد (نه سمت چپ) را به طور همزمان فشار دهید.

به این ترتیب محتوای شما راست چین خواهد شد.

استفاده از ابزار آنلاین WYSWIG

اما یکی از بهترین روش‌ها برای راست چین کردن پست در linkedin استفاده از ابزار آنلاین WYSIWYG Online است.

ویرایشگرهای WYSIWYG ابزارهایی هستند که به شما امکان می‌دهند محتوا را به صورتی ویرایش کنید که نمایش آن در نهایت به همان شکلی باشد که در حال ویرایش آن مشاهده می‌کنید، بدون نیاز به دانش عمیق در زبان HTML.

این ویرایشگرها اغلب یک رابط کاربری گرافیکی دارند که شبیه به یک ویرایشگر متنی است و امکاناتی مانند قالب‌بندی متن، افزودن تصاویر، لینک‌ها، جداول و سایر المان‌های وب را به شما می‌دهند. با استفاده از این ابزارها، شما می‌توانید محتوا را به صورت بصری و بدون نیاز به دانش فنی عمیق در HTML ویرایش کنید.

با استفاده از ویرایشگرهای WYSIWYG، می‌توانید محتوای خود را با استفاده از ابزارهای مربوطه ویرایش کنید و در نهایت محتوای HTML تولید شده را در لینکدین قرار دهید. این روش می‌تواند برای راست چین کردن متن فارسی در پست‌های لینکدین مفید باشد، زیرا می‌توانید از ابزارهای قالب‌بندی متن در ویرایشگر WYSIWYG برای تنظیم تراز متن به راست استفاده کنید.

به طور کلی، استفاده از ویرایشگرهای WYSIWYG می‌تواند به شما کمک کند تا محتوای خود را به صورت بصری و بدون نیاز به دانش فنی عمیق در HTML ویرایش کنید و در نهایت محتوای HTML تولید شده را در لینکدین منتشر کنید.

روش کار به این صورت است که:

  1. سایت bestonlinehtmleditor را باز کنید.
  2. در صفحه باز شده ویرایشگری را مشاهده می‌کنید که مانند دیگر ویرایشگرها است.
  3. متن مورد نظر خود را در قسمت مخصوص متن در این ویرایشگر paste کنید.
  4. جهت نوشته را از طریق کلیدهای Direction و Alignment همانطور که در Word انجام می‌شود راست چین کنید.
  5. متن راست چین شده را مجددا از ویرایشگر HTML کپی کرده و در ویرایشگر لینکدین paste می‌کنیم.

در نهایت پس از انتشار محوتوا مشاهده می‌کنید که پست شما به صورت راست چین است.

این روش یکی از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌ها برای راست چین کردن پست ها در لینکدین است.

راست چین کردن پست ها در لینکدین در نسخه سایت

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم روش‌های راست چین کردن محتواهای لینکدین را برای شما شرح دهیم تا به راحتی بتوانید این مشکل را در هنگتم منتشر کردن پست‌های خود در این پلتفرم برطرف کنید.

امیدواریم از پست‌های راست چین شده خود در اکانتتان لذت ببرید!

نویسنده : مریم باغبان

مریم باغبان ملی هستم. به حوزه های هنری و برنامه نویسی علاقه مندم و در تلاش برای یادگیری زمینه های مختلف این دو حوزه هستم. در حال حاضر در جایگاه ادمین سایت مشغول به کارم.

  نظرات کاربران (0 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید